30 Ekim 2015 Cuma

Casual (2015-) - Yeni Dizi İncelemesi 4

     
Bir yeni dizi daha. Bu sefer tarzı komedi olan bir diziyle karşınızdayım. He çok mu güldün, gözünden yaşlar mı getirdi derseniz hayır diyeceğim, onu biliyorum. Ama gülümsetmedi ve hiç zevk vermedi dersem yalan söylüyor olurum.
       
Fena değildi dizi iyi bir başlangıç yapmış. Biraz geç izleyebildim açıkçası çünkü başta konusu ilgimi çekmemişti. İzledikten sonra paylaşmaya değer buldum, izlerseniz siz de sevebilirsiniz diye düşünüyorum
       
Birazcık konusuna değineyim diyorum;
       
Kocasının kendisini genç bir kızla aldatması sonucu ondan ayrılan ve bekar kardeşi Alex'in yanına ergen kızıyla birlikte taşınması ve duygusal, romantik olarak birbirlerine yardımcı olmalarıyla başlıyor dizi. Evet bizler gibi yaşamıyor bu arkadaşlar, küçük bir kız baya bir özgür yaşıyor. Açıklamak gerekirse dayısı onu sevişirken gördüğünde sadece devam ediyor. Beni bozmadı, sizi de bozmazsa izleyebilirsiniz.
       
Alex bir randevu sitesi sahibi oradan para kazanıyor, Valerie psikolog ve Laura öğrenci.



       Dizi 25 dakikalık bölümlerden oluşuyor ve genel olarak beğenilmiş durumda. İlk bölümler yayınlandı ve daha 2. sezon durumu belli değil. Zaten dizi muhteşem bir sükse yapmamışsa en gergin sezonlar ilk sezonlardır. Çünkü 2. sezon onayı almak biraz zordur. Diziyle ilgili söylenecek bir şey de sürprizlerle dolu ve sizi şaşırtıyor oluşu, başlangıcı, ilk bölümün girişi çok iyiydi. İzleyince anlayacaksınız. İzlemenizi tavsiye ediyorum. Tamam bir başyapıt olduğıunu söyleyemem ama vakit geçireceğiniz ve aslında " herkes için olmayan dizi" sınıfına koyacağım bir dizi.
         
Başka sitelerin izleyici yorumlarını da kontrol ettiğimde dizinin genel olarak beğenildiğini görebiliyoruz. Zaten beğenmemeniz için de bir sebep yok. İlginç ve gelecek vaat eden bir konuyla başladı umarız öyle gider. İyi seyirler
        
Yönetmen koltuğunda Jason Reitman oturuyor
        
Oyuncular ise Mikaela Watkins, Tommy Dewey, Tara Lynne Barr var ve hiç de fena değiller.

                                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder