28 Ekim 2015 Çarşamba

Justified (2010-2015)

         Bir favorimden daha bahsedeceğim sizlere Justified ve Raylan Givens. Herhalde en hayran olduğum 1-2 karakterden biridir dizi dünyasında. Haller tavırlar sınır tanımayan davranışlarıyla Raylan Givens 6 sezon boyunca en sevdiklerimden biri oldu. Justified'da bitmiş dizilerden biri tanıtacağım. Bu sene içinde son sezonunu yayınladı. Ve her sezonu, her bölümü çok iyiydi. Çok zevk alarak izledim, izlemek isteyen herkese de öneririm. Önerdiğim ilk dizilerden biri olur hatta.
        Son sezonunun sonuna kadar tatmin etmiş bir dizidir ve hayal kırıklığı barındırmaması bir diğer artısı benim gözümde. Aa finali çok kötüydü veya 3. sezonu çok kötüydü diyemiyorum. Her dizide iniş çıkışlar vardır ama ben Justified'da rastlamadım. Kötülerini bile çok sevdim açıkçası. Dizide iyi ve kötü herkes iyi oynuyor ve senaryo sayesinde hepsini sevebiliyorsunuz. Nefret edeceğiniz kimse olacağını sanmıyorum. Ama başroller apayrı. Timothy Olyphant ve Nick Searcy muhteşem oynuyorlar ve iyi ve kötü arasındaki dengeyi kaybetmemizi de sağlıyorlar. Çünkü bir bakıyorsunuz kötü iyi olmuş sonra iyi de kötü olmuş.         Neden bu kadar övdüm bilmiyorum, genelde yapmadığım bir şey, ama kendimi tutamadım sanırım. Her neyse birazcık konusundan bahsedeyim....


Raylan Givens, bahsetmiştim evet. Asıl adamımız o . Miami'de görev yaptığı sırada kendisini korumak için silahını halk içinde ateşlemesiyle hakkında soruşturma açılır. Bunun üzerine de doğup büyüdüğü kasabaya, Kentucky'nin Harlan kasabasına tayin edilir. Raylan Harlan'da geçmişindeki bir çok sorunla yüzleşecek ve düşmanlarıyla tekrar karşılaşacaktır. Hem kendi sorunlarıyla yüzleşip hem de suçla savaşacak burada.
        Hikaye kısaca böyle başlıyor, özellikle oyunculuklar harika (En azından başroldeki 2 adam için bunu söyleyebilirim, diğerlerini o kadar övemem). Daha henüz izlemediyseniz, izlemenizde fayda olduğunu düşünüyorum. Boş vakitlerinizde severek ve beğenerek izleyeceğinize eminim. Aşağıda fragmanını veriyorum, ona da göz atmanızda fayda var.
         Dizide en beğendiğim olaylardan biri, kahramanlarımız süperstar değil. Yani bu adamlara 3 kişi birden daldı mı bizler gibi dayak yiyorlar, karşılarına 35 kişi alıp da tek tek dövmüyorlar. Amerikan film ve dizilerinde insanlar abartılıyor, ama bu dizide abartılmıyor.
            
                                                                               Imdb Puanı : 8,7

                                                      



       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder