28 Ekim 2015 Çarşamba

Yeni Diziler Hakkında Bilgiler : SuperGirl (2015-)

Supergirl'den başlamalıyım sanırım, büyük hayal kırıklığı olmadı zaten çok da iyi bir performans beklemiyordum. Ama beklediğimden kötü çıktığını da kabul etmeliyim sanırım. Tabi sadece pilot bölümdü ve pilottan çokta anlam çıkarmamam gerektiğini düşünüyorum. Müthiş klişelerle dolu ve çok başarısız buldum. Sanırım 1. sezondan fazlası gelmeyecek. Tabi yanılabilirim, sürprizler olabiliyor. Amerikan halkı süper kahramanlarını sever.
       
Superman çakması kız kardeşi olmuş birazcık. Aynı güçteyim ama daha salağım imajı var ve çok çok kötü oyunculuklar olduğunu da söylemem lazım. Özellikle başrollerde. Yan rollerdeki oyuncular daha başarılı gözüktü. Ben pek beğenmemiş de olsam şu anda yeterli bir beğeni toplamış durumda ve ilk sezon onayını almış durumda. Bu sezona bağlı olarak da 2. sezon onayı alıp alamayacağı belli olacak. Dünya beğenmiş ve ben beğenmemişim anlayacağınız, seçim sizin.
      
Bu arada yapımcıların arasında Arrow'un da yapımcılarından biri olan Greg Berlanti yer alıyor ve kesinlikle iddialı bir yapım olduğu gerçeği yadsınamaz sanırım.
       
Oyuncu grubu ise : Melissa Benoist, Mechad Brooks ve Chyler Leigh gibi isimlerden oluşmakta.






      Konulara geçelim :
  Supergirl : Dc Çizgi romanlarından bir dizi daha geliyor. Eğer DC Comics dizilerinden bahsettiğim yazıları okuduysanız birazcık "herkes için olan diziler" kısmına koyduğumu görebilirsiniz. Zeka gerektirmeyen sadece izleyeceğiniz ve geçeceğiniz diziler. Evet, Supergirl dizisi Superman'in kuzeni Kara-Zor El'i ekranlara getiriyor.Krypton'daki felaketin ardından dünyaya kaçıyor Kara ve farklı bir kimlik ile "koruyucu aile" yanına taşınıyor. Ve 24 yaşına geldiğinde artık güçlerini kabullenip süper kahraman olmaya karar veriyor. Daha önce de bahsettiğim gibi Arrow ve Flash'in yapımcılarından gelen bir dizi daha. Constantine tutmamıştı bakalım Supergirl ne olacak?



Burada da uzunca bir fragman var, izleyip kararınızı veriniz.

Imdb puanı : 6,3 tabi unutmayın bu sadece pilot bölüm puanı. Düşebilir de bir anda artabilir de.


Unutmayalım eskiden başlamış ama bitmemiş ya da bitmiş dizileri paylaşıyorum daha çok. Ama yeni çıkan diziler, internete düştükleri gün izleyip sizlerle düşüncelerimi paylaşacağım. Benim de 4 gözle beklediğim bir çok dizi var gelecekte. Umarım onlar çok daha iyi çıkacaktır. Son söz olarak, Marvel son dizileriyle muhteşem bir hücum yaptı ve en azından benim için DC'yi çok geride bırakmaya başladı. 2 dizi daha geliyor ve onlar da çok umut verici


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder