30 Ekim 2015 Cuma

The Americans (2013-)

            Evet daha önceden başlamış ve halen devam etmekte olan bir dizimiz daha The Americans. 2 Rus ajanın Amerika'da, "Amerikalılaşma " hikayesindeyiz.İlk bölümü çok tatmin edici olmasa da 2. bölümden itibaren konuya giriyorsunuz ve alışmaya başlıyorsunuz. Ama yine de benim bazı şikayetlerim olacak. Başroller ve oynadıkları karakterler inandırıcılıktan çok uzaklar, sizi heyecanlandıramıyorlar bence. Daha doğrusu dizi komple heyecanlandıramıyor. Yani bir Homeland veya Alias havası olduğunu düşünmüyorum. Evet gizli ajanlı ve konusu insanı heyecanlandıran bir dizi ama oyunculuklar için aynılarını söyleyemeyeceğim (sadece başroller).
          Başka bir açıdan da yan rollerdeki oyuncular mükemmel. Bir çok diziden tanıdığımız çok deneyimli oyuncular var, onların günü kurtardığını söyleyebilirim. Dizi 4. sezona geçmek üzere yani anlayacağınız başarılı gidiyor. Dizi hakkındaki yorumlar da her daim güzel. Benim diziyle ilgili tek derdim, başka dizilerde olduğu gibi hikayenin içine dahil olamadım, bana inandırıcı gelmiyor, beni o yaşanan ana götüremiyor bir türlü dizi. Sadece izliyorum ve kapatıyorum. Anlayacağınız seçim sizin. İlk seçimim olmasa da 3 sezondur izlediğime göre bir yerde, bir şekilde seçmişim. Ve belki de konuyu siz benden daha çok seveceksiniz buna izlemeden karar vermeyin.


         Tekrar söylemeliyim, Americans kurgu olarak çok başarılı bir hikaye. Amerika'daki Rus ajanlardan orada yaşayan ve halk arasına karışan, emir geldiği anda başka birine dönüşen ve her biri birer Amerikan ailesi gibi görünen insanlardan bahsediyoruz. Ve onların peşindeki FBI'dan. FBI'ın oluşturduğu gizli CI ofisi Rus ajanları tek tek yakalama görevi alıyor. Ve bu aile gibi gözüken belki de bir Amerikalıdan bile daha Amerikalı olan Rusları avlamaya başlıyorlar. 
          Evet dizi Amerikan dizisi ve bunu her alanda belli ediyor. Rusların açısından bakmaya yaklaşamamış bile bence. Amerikalıların neden bu diziye bayıldığı da aslında buradan anlaşılıyor. Bir deneyin derim ama benim yorumum maalesef olumsuz. 

IMDB Puanı : 8,3

                                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder