28 Ekim 2015 Çarşamba

Orange is the New Black (2013-)

       İlginç konusu olan bir dizi ile daha karşınızdayım. Orange is the new black favorilerimden değil, itiraf etmeliyim. Ama ilginçliğinden dolayı başlarda yer verdim. En azından konusu ilginç ve insanların çok sevdiği bir dizi olduğunu kabul etmem lazım. Başarılı bir başlangıcı olduğu kesin. Genelde yapmadığım gibi daha sonrasıyla ilgili fazla bilgiye girmeye gerek olduğunu düşünmüyorum. Onu izleyici kendisi bulmalı, ben sadece dizilere başlamanıza ve izlemenize vesile olmaya çalışıyorum. Dizi 3.sezon finalini yaptı ve 4. sezona hazırlanıyor. Gayette başarılı gittiğini söylemem lazım. Dizinin yapımcılığını Jenji Kohan üstlenmiş ve başrollerde Taylor Schilling, Danielle Brooks paylaşıyorlar . Yavaş yavaş konusuna da geçiyorum.






Piper Chapman nişanlı ve mutlu bir kadındır. Ta ki yıllar öncesinden uyuşturucu kaçakçılığı yaptığı sevgilisine para transferi yapmaktan suçlu bulunana kadar. 15 aylık hapis cezası alır ve cezasını çekmek için hapishaneye girer. Orada bekleyen bir diğer sürpriz ise eski sevgilisi (Alex) tir. Hapishane tamamen hayatını değiştirecektir.
     
Kısaca ilgi çekici, genelde dizilerde (özellikle prison break) erkeklerin hapishanelerini gördük genellikle. Bu sefer kadınlarınkindeyiz. Çok da farklı olmadığını göreceksiniz. Dizi genel olarak üst sınıf bir dizi. İzlememe rağmen çok da büyük fanı olduğumu söyleyemem. Ama genel yorumlar olağanüstü bir dizi olduğu şeklinde. Bazılarınızın beğenebileceğini düşünüyorum


Imdb Puanı : 8,4


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder