11 Kasım 2015 Çarşamba

2 Broke Girls (2011-)

merhaba yeni bir yazıyla daha güne başlayalım. 2 Broke Girls'e girelim bugün de. Hemen konusuyla başlayayım.

Caroline babasının şirketine dolandırıcılıktan dolayı haciz gelmiş ve hapse atılmış bir eski zengin kızıdır. Max ise hep buralarda olmuş bir garsondur.Caroline hayalleri olan ama gayet yeteneksiz bir kız iken Max bunun tam tersidir, yeteneklidir ama çalışkan değildir, hoyrattır ve hayattan hiç bir beklentisi yoktur. İşte bu 2 kızın hayatları bir restoranda kesişir ve aynı restoranda çalışmaya başlarlar. Çok kötü bir kenar mahalle restoranı olan bu restoranda ikisi de mutlu olmamasına rağmen para kazanmayı isterler ve başlamaları gereken yer burasıdır. Bu ikili ilk başta arkadaş olmayı beceremese de sonra beraber kurdukları Cupcake yapma ve satma hayaliyle birlikte arkadaş olmayı başarırlar. Aynı evde yaşamayı da bir süre sonra alışkanlık haline getirecek bu ikili artık ayrılmaz ikilidir. Ve artık tek istedikleri başarıdır.



yorumlamaya gelirsek. Valla kim ne derse desin benim en eğlendiğim dizi bu. Eleştirmeyecek miyim ? Valla eleştirecek o kadar çok şey var ki nereden başlayayım bilemiyorum. Genel sitcom saçmalıklarından bahsetmeyeceğim artık onlara alıştık. Sonuçta bu gerçek dışı yaratılan bir kurgu ve onlara fazla takılmıyorum sitcomlarda. Ancak oyunculuklara gelirsek tek bir iyi oyunculuk görmek bile söz konusu değil. Bazen insan kendini orta okul çocuklarının müsameresini izliyor sanıyor. Bence 2. olarak dizi hep aynı şeylerle ve aynı kişilerle dönüyor. Yeni konular çok az, yeni güldürme malzemeleri de aynı şekilde az. Espriler yaklaşık 4 sezondur aynı. Bu kızların bir ideali var 1. sezondan beri, para kazanmak. Ama hala bir şey kazanabilmiş olmamaları da garip. Tamam adı 2 broke girls ama dizinin de bir amacı olmalı.

O kadar kötü şey saydın peki nasıl eğleniyorsun derseniz, hiç bir fikrim olmadığını duyarsınız. Gerçekten yok. Çok eğleniyorum ve seviyorum. Dizi her yerde kötü olduğu için eleştiriliyor, bende dahil ancak 5. sezon çekimleri sürüyor yani reyting alıyor. Açıkçası beni sevindiriyor çünkü böyle 20 dakikalık "çerez" dizilere ihtiyacımız var. Herkesin biraz gülmeye kafa dağıtmaya ihtiyacı var. Benim için de 2 broke girls o. Çok mu kaliteli hayır ? Ama zevk alıyor muyum ? Evet. Ben memnunum her ne kadar övecek tek bir şey bile olmasa. pardon övecek şeyi buldum. Kızların uyumu süper, ve çok iyi bulunmuşlar. Rollerine de inanılmaz yakışmışlar.

Ben öneririm, siz izleyip karar verin. İyi seyirler.

Imdb Puanı : 6,9 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder