14 Kasım 2015 Cumartesi

Master Of None (2015-)

Netfix dizileri hakkında ne demiştim ? Hemen hemen hepsi muhteşem evet bir tane daha. Ne zaman bir netflix'in yayınladığı dizi çıksa önceliği hemen ona veriyorum. Hiç mi kötüsü denk gelmez be adamlar ? Neden hiç kötü dizi yayınlamıyorsunuz, az atıp tutalım. Master of none şu ana kadar hiç bir konu göstermeden beni çok eğlendirmeyi başardı.

Kısaca anlatayım (çünkü uzun versiyon yok) Hala 1 sene önce çektiği ve yayınlanan reklam filmiyle ayakta kalan ve piyasada tutunmaya çalışan Hint asıllı bir aktörün günlük maceralarını izliyoruz. Genel olarak karar vermekte zorlanan ve en küçük olayda bile hep 2 fikrin arasında kalan Dev isimli arkadaşa odaklanıyoruz bu dizide de . Hem profesyonel hayatında hemde kişisel hayatında tutunmaya çalışmasını...  Genelde ilişkiler, evlilik ve çocuk yapmaya odaklı bir dizi. İşte bir yandan da Dev'in profesyonel yaşantısı. Evet sanırım bu kadar :)




Master of None başarılı, sadece konusu birazcık boş. Yani size anlatılan bir şey yok gibi. Tabi daha 2 bölüm olduğunu da unutmayalım. İzlemesi çok zevkli hikaye çok akıcı, espriler de güzel. Zaten bir komedi dizisinden çok daha fazlasını aramıyorsunuz aslına bakarsanız. Bence herkesin sevebileceği güzel bir komedi ve çok daha gelişeceğine inanıyorum.

Aziz Ansari başrole çok yakışmış Parks and Recreation dizisinden de tanıyoruz kendini. Gerçekten güzel olmuş bir yapım. Ama dediğim gibi anlatacak bir şey bulmakta zorluk çekiyorum çünkü eleştirecek bir şey yok, konuda pek bir ayrıntı yok genelde boş ama komik geçiyor. Kafa dağıtmak için güzel bir dizi.

Imdb Puanı 8,7



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder