12 Kasım 2015 Perşembe

You're The Worst (2014-)

Merhabalar tekrar. Çok severek izlediğim bir diziyi daha yazacağım bugün. İlk konum You're The Worst 2 birbirinden beter, çevresine ve kendine zararlı insanın birbirine aşık olup bir ilişkiyi yürütme çabasını anlatıyor.

Dizi bir düğünde başlıyor. (açıkçası başrolleri onlar sanmıştım) her şey güzel giderken gelinin eski sevgilisi Jimmy ile dans etmesiyle işler çirkinleşiyor. Jimmy çok da başarılı olmayan bir yazar öncelikle onu belirteyim ve kalan tüm parasını bir ev almak için harcıyor yani 5 parasız. Düğünde kendisinden sigara istenilince "bunlar pahalı biliyorsun değil mi ?" diye sormuştu (gerçekten çok haklı) Önce bir şey olmadığını söyleyen Jimmy daha sonra kendini, gelini, damadı ve düğünü rezil ettikten sonra salondan atılıyor. Ve çıkışta kendisinden bile manyak olabilecek Gretchen ile tanışıyor. Şöyle açıklayayım sormadan birinin arabasını alıp(ehliyeti yokken) gezebilecek veya matematik testinden kaçsın diye okulu yakacak kadar manyak. Evet ikili birbirine çok benziyor. (aslında birbirine benzeyenler anlaşamaz derler ama.. :)) . Daha sonrasında bu ikilinin geçeceği yollar, ilişkilerinin gideceği yön ve özel hayatları anlatılacak. Jimmy'nin (tabi ki olmazsa olmaz) bir de evinden çıkmayan en iyi arkadaşı var (bir dizide de olmasın) ve yan komşunun oğluyla da yeni bir kankalık geliştiriyorlar.

Başrollerde Chris Geere, Aya Cash, Desmin Borges ve Kether Donohue yer alıyor. Yapımcı ise Stephen Falk



Benim yorumuma gelirsek, günümüzün o dandik ve her şeyi aynı olan romantik komedilerinden çok üstte bir yapım bana göre. Oyuncular rollerine çok uyumlu ve sıcaklar, güzel oynuyorlar. Konu çarpıtılmıyor, saçma sapan yerlere çekilmiyor, sizi baymıyor. Güzel ama abartısız bir mizahı var hemde. Normal olabilecek sıradan şeyler oluyor, ama çok güzel anlatılıyor ve sizi kazanıyor. Romantizme gelirsek evet gerçekten aşık olduysanız bu ikilinin yaptıklarını anlayabiliyor ve anlam verebiliyorsunuz. Ben de yapmıştım, bende de olmuştu diyebileceğiniz çok fazla an var. Bazı bölümler başka dizilerden alıntılanmış gibi dursa da aslında o dizilerde bizim gerçekten yaptığımız tek yerlerin bu dizide de anlatılmış olduğunu düşünüyorum ben. 

En azından söyleyeceğim, benim yaşadıklarım burada geçiyor, belki de ben bu yüzden çok seviyorum. Belki siz de kendinizde olanları bu dizide bulabilirsiniz. Sevilmesinin sebebi bu diyemeyeceğim çünkü felaket dizilerinde sevildipği bu günlerde insanların neyi sevdiğini anlayabilmek gerçekten çok zor. 

Uzun lafın kısası bence çok sıcak ve güzel bir dizi. İnanılmaz zevk alarak izliyorum ve daha hiç sıkılmadım. Umarım siz de izler ve beni haklı bulursunuz. İyi seyirler dilerim. Şu anda 2. sezon devam ediyor. Umuyorum bir de 3. sezon olacak :)

Imdb Puanı 8,2





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder