6 Kasım 2015 Cuma

Kingdom (2014-)

Evet güzel bulunan bir dizi daha ve günün son dizi paylaşımı olacak. En azından ben son olarak yazıyorum, yayınlarken hepsi aynı anda geliyor.

Evet bugünün son dizisi 2014 yapımı Kingdom. Baştan söyleyeyim çok da ilgimi çeken bir dizi değil. Efsane bir kafes dövüşçüsü olan Alvey'in etrafında gelişen bir dizi. Lisa ile birlikte açtıkları spor salonunu maddi sebeplerden dolayı ellerinde tutmakta zorluk yaşıyorlar. Aslında bir dövüşten çok aile hikayesi, dövüş sahneleri de bonusu oluyor. Sanmayın ki 60 dakika boyunca herkes dövüşüyor :) .  Neyse bu ikilinin en iyi şansı ise Alvey'in oğlu Nate o da gelişen ve yenekli bir sporcu. Alvey'in bir oğlu daha vardır, Jay ve onun babasıyla arası iyi değildir.

Ve bunlara bir de Lisa'nın eski sevgilisi Ryan'da eklenir ve o zaman sorunlar baş göstermeye başlar. Nate'in de kendi adına bazı sırları vardır, onlar da öğrenilmeye başlanır. Ve böylece dizi başlar.

Dizi hakkında çok bir düşüncem de yok aslında. Evet izliyorum ancak çok da meraklısı olduğumu söyleyemem. İyi şeyler var çok da kötü bulmak kolay değil dizide. Saece pek tarzım olduğunu söyleyemem. 

Özellikle başta dövüş sahneleri ve oyunculuklar çok iyi. Yani dizi çok mütevazı bir oyuncu topluluğuna sahip. En tanınmışları Prison Break'in ilk sezonunda oynamış olan Frank Grillo (Alvey). Ancak herkes çok iyi oyunculuk sergiliyor. Dövüş sahneleri çok gerçekçi ve insanı gerçekten heyecanlandırıyor. 

Aile ilişkileri sorunlar çok iyi işlenmiş, boşluklar yok, saçmalamıyorlar. Aslına bakarsanız ilgi çekiciydi evet ama ben ilk başladığında 1 sezon zor dayanır demiştim. Ama dizi senaryosu bunun olmayacağını daha ilk bölümden bana gösterdi. Ve memnun oldum. Çünkü dizi izleyenlere çok zevk veriyor. Evet belki benim favorim değil, bayılmıyorum. Ama bayılanlar çok, özellikle dövüşmeye meraklıysanız, yada dövüş sporlarıyla uğraşıyorsanız, en azından sporcuysanız çok seveceksiniz. Her anlamıyla güzel dizi, meraklısını kendine bağlayacak olduğundan eminim. 

Yazı biraz detaysız oldu evet haklısınız. Ama gerçekten dizi hakkında söyleyecek kötü bir şey yok, ben söyleyemem en azından. Siz de beni haklı bulacaksınız bence. 

Imdb Puanı: 8,3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder