17 Kasım 2015 Salı

The Brink (2015-)

Herkese merhabalar , umarım herkesler iyidir. Yeni bir dizi ile karşınızdayım tabi ki çünkü yeni bir gündeyiz.

The Brink inanılmaz iyi oyuncu kadrosuyla karşımıza çıktı güzel bir dizi gibi de görünüyor açıkça. Dışişleri bakanı Walter Larson, Pakistan'daki Amerika konsolosluğunda diplomat olan Alex Talbot ve Üsteğmen pilot Zeke Tilson'ın olası bir Amerika-Pakistan savaşından doğacak 3. dünya savaşı ihtimalini ortadan kaldırmaya çalışmasını anlatıyor.



Önce söyleyeyim dizi 2. sezon onayı aldıktan kısa süre sonra iptal edildi yayınlayan kanal tarafından. Ben çok üzüldüm çünkü komikti. Öte yandan biraz fazla ön yargılı ve ırkçıydı. Her ne kadar bunu mizah adına yapmış olsa da ve belki iyi niyetle kendi insanını eleştirmek için yapsa da biraz aşırıya kaçılmıştı. Evet komik sahneler vardı, hele ki Tim Robbins'in olduğu bir dizinin yayından kaldırılmış oluşu beni çok üzdü. 

Bu kadroyla çok farklı işler yapılabilirdi, sanırım oyuncular için de kötü bir seçim olmuş bu dizi. Biraz fazla aşırıya kaçık ve tahmin edilebilir bir komediydi. Aslına bakarsanız evet izlenir ama çok da özel olmayan yapımlardan biriydi. Üzüldüğüm nokta da bu çünkü bu oyunculara yakışmamıştı. İşte bu yüzden de iptal edilmesine sevindim açıkçası.

1 sezon yayınlandı ve 10 bölümdü. Ben hala 2. sezonun gelebileceğini düşünüyorum. Belki başka bir kanalda gelir bilemiyorum. HBO kanalı yayınladığı açıklamada kısaca : iptal etmek zorunda kaldıklarını, çünkü kanalda çok fazla program olduğunu ve The Brink'e yer ayıramadıklarını yazmıştı. İlk sezonla çok gurur duyuyorlarmış falan filan. Bence böyle büyük bir kadroya, böyle büyük oyunculara biraz saygısızlık olmuş. Belki de içeriden başka sıkıntılar vardı. Bilemem ama hep öyle olur. Mesela Tim Robbins diziden ayrılmak ister. Bunu da kanal yetkilileri öğrenince o yoksa dizi de olmaz der ve bitirir. Bilemiyorum neden bittiğini ama sonuç olarak bitti. Bize sadece 10 bölümlük bir ilk sezon bıraktı. O da bazı açılardan çok kötü olsa da izlenmeye değer diye düşünüyorum. İyi seyirler.


Imdb Puanı : 7.9



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder