4 Kasım 2015 Çarşamba

The Flying Man (2015 kısa film)

İlk başta fikrim sadece Türklerin çektiği kısa filmleri yayınlamak olacaktı çünkü çok başarılı kısa filmlerimiz var. Normal film veya dizilerimizden başarılı hatta. Ama biraz araştırma sonucunda Türkiye'de çok fazla bizim kısa filmlerimizi tanıtan ve yayınlayan site var bunu görünce birazcık sevindim. Ama kendim adıma üzüldüm çünkü kısa filmlerimizi tanıtmayı çok istiyordum. Madem öyle dedim bende yabancı kısa filmleri yayınlayayım, ülkemizde çokta tanıtılmayanları. Bugün biraz basit olanıyla başlayacağım The Flying Man. Sizlere 9-10 dakikalık bir filmin konusunu anlatmak istemiyorum sadece izleyin diyebilirim. Her kısa filmi izleyin. Evet bir dizi izlemek 20-60 dakika arasında. Sadece bir bölüm. Ama kısa film öyle değil 10 dakika herkes ayırabilir ve kısa filmlere biz de bir şekilde destek olabiliriz.
Konusuyla ilgili bir tek bir kez daha süper kahramanımız olduğunu ama bunun çok farklı bir şekilde çalışan "uçan adam" olduğunu söylüyorum. Kanunsuz bir süper kahramanımız var. En iyi kısa film olmayabilir ama izlenmeye değer. 10 dakikanızı ayırmanızı umuyorum şimdiden.

Kısa filmin imdb puanı 7,0 bence izleyin, hatta günde 1 tane paylaşacağıma göre günde 10 dakikanızı ayırıp izleyin. Filmleri direk buradan paylaşacağım youtube videosu olarak. Dizileri paylaşmam mümkün değil, çünkü bu bir blog ve dizilerin telif hakları var. Şimdilik The Flying man ile başlıyorum devamı sürekli gelecek. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder